Skocz do zawartości

Problem w 3D


OriPL

Rekomendowane odpowiedzi

masz wlaczony culling przez co d3d_draw_block() masz czule na normalne scian. mozesz to zalatwic prosto: dla rysowania samych tych elementow scian wylacz culling, a po ich rysowaniu wlacz spowrotem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

funkcja d3d_set_projection_ext() - tam sa dwa argumenty: near i far. near to najmniejsza odleglosc wyswietlania (najmniejsza wartosc z-bufora, wieksza niz 0, czyli standardowo 1), a far to najwieksza odleglosc wyswietlania (najwieksza mozliwa wartosc z-bufora, standardowo ustawiona na 30000, ale w takim wypadku u Ciebie nie wystarcza, czyli daj wartosc wieksza niz 30000, na przyklad dwukrotnie wieksza, czy nawet milion). Oba argumenty charakteryzuja zasieg widocznosci ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aaa, a to wina normalnych sciany (normalne to wektory wskazujace kierunek powierzchni (nie do konca tak, ale jest to najblizsze wyjasnienie)). normalna pozwala prawidlowo oswietlic powierzchnie. musisz obroocic ta sciane o 180 stopni a problem zniknie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...