OriPL Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 Witam Zapodaje screen co się dzieje w mojej gierce może macie jakiś pomysł co zrobić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 masz wlaczony culling przez co d3d_draw_block() masz czule na normalne scian. mozesz to zalatwic prosto: dla rysowania samych tych elementow scian wylacz culling, a po ich rysowaniu wlacz spowrotem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OriPL Opublikowano 2 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 nie chce zakladac nowego tematu bo dotyczy prawie tego samego... a mianowicie: https://gmclan.org/up3309_5_bug.html czasami wszystko jest dobrze a czasami wszystko sie wali... wiecie moze co siee dzieje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 funkcja d3d_set_projection_ext() - tam sa dwa argumenty: near i far. near to najmniejsza odleglosc wyswietlania (najmniejsza wartosc z-bufora, wieksza niz 0, czyli standardowo 1), a far to najwieksza odleglosc wyswietlania (najwieksza mozliwa wartosc z-bufora, standardowo ustawiona na 30000, ale w takim wypadku u Ciebie nie wystarcza, czyli daj wartosc wieksza niz 30000, na przyklad dwukrotnie wieksza, czy nawet milion). Oba argumenty charakteryzuja zasieg widocznosci ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OriPL Opublikowano 2 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 hmmm.. to nie oto chodzi.. to znowu coś ze światłem... ponieważ jak wyłączę światło to wszystko ok: https://gmclan.org/up3309_5_lol.html nie wiem co jest nie tak... w roomie jest umieszczone więcej niż jedno Źródło światła.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 Aaa, a to wina normalnych sciany (normalne to wektory wskazujace kierunek powierzchni (nie do konca tak, ale jest to najblizsze wyjasnienie)). normalna pozwala prawidlowo oswietlic powierzchnie. musisz obroocic ta sciane o 180 stopni a problem zniknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się