BartekGMClan Opublikowano 20 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 Witam. Potrzebuję do gry dźwięk kroków. Wiem że był już taki temat, ale tam podawano tylko tak jakby 1 krok, a jak dodałem to do gry, to głupio wyszło :/ Szukałem też na www.findsounds.com i na www.wrzuta.pl Ale nic nie znalazłem. Proszę o pomoc. Aha, prawie bym zapomniał. 100% Credits w wersji 1.1 oraz następnych gry Bunkier. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
megaman Opublikowano 20 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 obczaj to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekGMClan Opublikowano 20 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 Pisząc: "Był już taki temat" miałem na myśli właśnie tamten. Tam jest tylko tak jakby 1 krok xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 20 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 no i wlasnie sa najlepsze pojedyncze, gdy sie porusza sprawdzasz czy ten dzwiek nie jest odtwarzany i jesli nie jest to odtwarzasz go - najlepsze rozwiazanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
megaman Opublikowano 20 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 a nie dało by się zrobić takie key relase wtedy gdy puszczasz klawisz muzyka milknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekGMClan Opublikowano 20 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 Ej PsyhiX: if distance_to_object(obj_monster1)<20 sound_play(kroki) if distance_to_object(obj_monster1)>20 sound_stop(kroki) I jak podchodzę do niego, to słychać takie: "trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 20 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 if distance_to_object(instance_nearest(x,y,obj_monster1))<20 if(sound_isplaying(kroki)) sound_play(kroki) if distance_to_object(instance_furthest(x,y,obj_monster1))>20 if(sound_isplaying(kroki)) sound_stop(kroki) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekGMClan Opublikowano 20 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 Nie wyskakuje żaden błąd, a dźwięku nie słychać. :crying: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 20 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 GML if distance_to_object(instance_nearest(x,y,obj_monster1))<20 { if!(sound_isplaying(kroki)) sound_play(kroki) } else { if(sound_isplaying(kroki)) sound_stop(kroki) } PsichiX, co się z Tobą dzieje? : ( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekGMClan Opublikowano 20 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 Ok, dzięki Harv. Masz credits. @Zamykam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi