ZeroXbot Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 Chciałbym jakoś ograniczyć możliwości skrętu wroga, ponieważ kiedy (jeśli czytaliście mój poprzedni temat) nadam mu nowy kierunek checkpointa, on od razu się na niego nakierowywuje, a ja chcę, żeby skręcał 3 stopnie na step. Jak takie coś można zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 GML (step) if direction<point_direction(...) { direction+=1 } if direction>point_direction(...) { direction-=1 } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się