Skocz do zawartości

Zablokowane Obrót myszką kamery w grze 3D


Muchaszewski

Rekomendowane odpowiedzi

GML (create)
alpha=0 // horyzontalny (poziomy) kat kamery

beta=0 // wertykalny (pionowy) kat kamery

 

GML (step)
mx=(window_mouse_get_x()-window_get_width()/2)/(window_get_width()/2)

my=(window_mouse_get_y()-window_get_height()/2)/(window_get_height()/2)

alpha-=mx*45

beta-=my*45

window_mouse_set(window_get_width()/2,window_get_height()/2)

 

dodam tylko ze to dziala tylko w trybie okienkowym.

A projekcje mam nadzieje ze potrafisz ustawic majac pozycje kamery i kąty obrotu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...