Yoda Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 Nie wiem od czego to zależy, ale nie zawsze 'działa' mi mp_grid_path. Sprawdzałem to na takiej zasadzie: GML mp_grid_path( grid, path, x, y, _x, _y, 0 ) c = path_get_number ( path ); czasami c wynosiło po prostu 0 a path się nie wykonywał/nie tworzył. Nie wiem dlaczego ;o Ktoś wie? Wcześniej mam w kodzie m. in: GML if ( collision_line( x, y, oAttacked.x, oAttacked.y, obj_collision_parent, 0, 1 ) > 0 ) { set_nearest_xy(oAttacked); } Które przypisuje odpowiednie pozycje docelowe _x i _y. No i raz działa, a raz nie, chociaż _x i _y zawsze przypisuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 Hm, GM to świr :[ Mi czasem podobne coś odwala. Usuń obiekt i napisz od nowa, jak nie pomoże, to hm, nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 15 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 No właśnie, nie rozumiem o co w tym wszystkim chodzi. Zresztą, macie projekt i tak tam wiele nie ma: https://gmclan.org/up2576_11_lolrpgnew_.html chodzi o kod w obiekcie oEnemy. Ruszcie się gdzies graczem(do wkorzystania AP) i zobaczcie czy oEnemy zacznie się poruszać czy nie, jesli nie path_get_number będzie wynosić 0 ;p Nie wiadomo czemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się