Skocz do zawartości

"nie zawsze działający" mp_grid_path


Yoda

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem od czego to zależy, ale nie zawsze 'działa' mi mp_grid_path. Sprawdzałem to na takiej zasadzie:

GML
mp_grid_path( grid, path, x, y, _x, _y, 0 )

c = path_get_number ( path );

czasami c wynosiło po prostu 0 a path się nie wykonywał/nie tworzył. Nie wiem dlaczego ;o Ktoś wie?

 

Wcześniej mam w kodzie m. in:

GML
if ( collision_line( x, y, oAttacked.x, oAttacked.y, obj_collision_parent, 0, 1 ) > 0 )

{

set_nearest_xy(oAttacked);

}

Które przypisuje odpowiednie pozycje docelowe _x i _y. No i raz działa, a raz nie, chociaż _x i _y zawsze przypisuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, nie rozumiem o co w tym wszystkim chodzi.

 

Zresztą, macie projekt i tak tam wiele nie ma: https://gmclan.org/up2576_11_lolrpgnew_.html

 

chodzi o kod w obiekcie oEnemy. Ruszcie się gdzies graczem(do wkorzystania AP) i zobaczcie czy oEnemy zacznie się poruszać czy nie, jesli nie path_get_number będzie wynosić 0 ;p Nie wiadomo czemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...