Skocz do zawartości

Drzewo 3D


Darlix

Rekomendowane odpowiedzi

styl "cartoon":

GML
height=32

size=32

range=16

d3d_draw_cone(x+range/3,y+range/3,height,x-range/3,y-range/3,0,texture,1,1,0,12)

d3d_draw_ellipsoid(x+range,y+range,height+size,x+range,y+range,height-size,texture,1,1,24)

 

styl "pseudo-real":

GML
height=48

range=16

d3d_draw_wall(x+range,y,height,x-range,y,0,texture,1,1)

d3d_draw_wall(x,y+range,height,x,y-range,0,texture,1,1)

 

albo po prostu narysuj w modelerze drzewo, i zaladuj do gma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo do pierwszego dajesz teksture gotowego renderu drzewa, a drugie to sobie odwroc. jak Ci nie pasuja te wedlug mnie staroswieckie i dziwne ale wciaz popularne metody wsrod amatorow to mowie - wymodeluj sobie drzewo i zaladuj do gry.

PS. mowiac tutaj o "pierwszym" i "drugim" odnioslem sie do Twojego posta wyzej, przez co zamienilismy kolejnosc. zreszta, rozumny da rade ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozesz w blenderze wymodelowac, potem pluginem dla GM wyeksportowac i po sprawie. Albo wymodeluj i wyeksportuj jako OBJ i uzyj jakiegos loadera do tego, chocby mojego (WaveFront Loader).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...