Remx Opublikowano 5 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2005 Witam :) dawno mnie nie bylo po czesci tym ze spedzilem duzo czasu za granica w Irlandi :P po powrocie zachaczylem o szpital :( i teraz znow to moze mnie czekac yh.. Ale nie o tym ma byc ten post.. Chodzi mi konkretnie o cos takiego ze w 6.0 modele 3Dz 3ds max ale i rowniez zrobione w 6.0 powodowaly wielkie spustoszenie obnizajac wyswietlane FPS tak ze z 20-30 obiektami srednio zlozonymi (GM6.0-3D) juz mnielismy okolo 15-20FPS na procku 1GHz a przy 5-10 modeli.. z 3ds max. Byla mowa w tamtych czasach ze 6.1 mnial mniec w sobie juz wsparcie dla 3D ktore by powodowalo, mozliwosc podczepienie wiekszej ilosci modeli 3D... Ale sam teraz nie moge tego sprawdzic wiec moze wy cos wiecie o tym ? Moze macie jakis link ktory przedsawia gre-demo itp.. gdzie jest wykozystywana owa grafika 3D z 3ds max oczywiscie nie 2-3 elementy ale wiecej :D niz 10-20. Dzieki i Pozdrawiam all GMClan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zając Opublikowano 5 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2005 moim zdaniem GM 6.1 nie nadaje sie do grafiki 3d i już... chcesz przykład? masz- http://rapidshare.de/files/3154903/Sabotag...patch_.zip.html Nawet nie wiem co to za gra bo nie sprawdzałem, ale 3d :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remx Opublikowano 5 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2005 Ta niezle demo ja nic tam nie widze ;P znaczy sie widze pasek z HP i AMo no i jak strzelam to cos nieraz widze ;d blysk hehe Chodzi mi o dokladniejszy przyklad A co do tegp ze GM nie nadaje sie do 3D to bym polenizował :P ale pojecie gra 3D a full 3D to :) to roznica. bo mozna zrobic rts ze tlo jest 2D a poajzdy tylko 3D itp.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 Możesz użyć obsługę modeli z GMa i przekonwertować modele z 3DS Max na owe modele z GMa. Spróbuj może Marzipana. Jeśli się nie uda to trzeba samemu napisać konwerter :P BTW. Jakiego używasz 3DS Max? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 6 Grudnia 2005 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 moim zdaniem GM 6.1 nie nadaje sie do grafiki 3d i już... chcesz przykład? masz- http://rapidshare.de/files/3154903/Sabotag...patch_.zip.html Nawet nie wiem co to za gra bo nie sprawdzałem, ale 3d :P To jest zewnętrzny silnik 3D, a nie wbudowany... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remx Opublikowano 7 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 Yhm tak zuwazylem dodatkowe dll Chodzi o przyklad (moze byc exe nie chce kogos okradac) jak chodzi wiele elementow 3D ktore zostaly zaimplementowane w 6.1 Pare znalazlem ale nie dkonca o takie mi chodzilo bo to sa proste bryly szejsciany a takie to sam w 6.0 robilem i dzialalo. a uzywam 3Ds max 5 bo wysze juz mi sie nie podobaja (szata graficzna) chyba poprostu przyzwyczajenie bo zaczynalem od v.3 no moze jeszcze zachaczylem troszke o v.2 ale to tylko wzrokowo, no i nie jestem grafikiem a amatorem :P choc troszke potrafie. Pozdrawiam i Dziekuje za linki ktore moze zobacze :P hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 No tak, ale co nowszy 3d max, tym większe możliwości. W 7 są świetne możliwości morfingu co świetnie ułatwia sprawe animacji i takich tam :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remx Opublikowano 7 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 Jeszcze zapomnialem zapytac o GM6.1 co tak znaczacego weszlo do wersji 6.1 lub co usunieto ? wiem ze bym mogl to sprawdzic sam po czesci ale chwilowo niemam jak :( zasilacz w mym PC sfajczyl sie :P i siedze u braciaka. no i to ze niemam jeszcze 6.1 :) a mam troche napisanych programikow w 6.0 i niewiem czy warto przechodzic na 6.1 bo znow bedzie trzeba wszystko przepiswac :( a robilem Baze Danych co mi zajelo czasu i odgroma pisania hyh. Dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 6.1 różni się bodajże tylko zmienionym systemem particle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 8 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2005 Nie jestem pewien ale w GM6.1 doszła jeszcze chyba obsługa modeli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Valdemor Opublikowano 8 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2005 Napewno w GM 6.1 jest mniej bledow niz w GM 6.0. Jesli decydujecie sie na napisaniu gry w GM 6 to napewno nalezy to robic juz w wersji 6.1. Ja osobiscie uzywam v5.3, gdyz moim zdaniem, jak na taki program jest najlepszy. GM bez silnika 3D zewnetrznego, przy wiekszej ilosci obiektow przykro mi stwierdzic, ale obciaza zbyt mocno procka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 8 Grudnia 2005 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2005 Tak jest. Mimo dodanej obsługi modeli znacznie przyśpieszającej grafikę 3D, to i tak jest wciąż za wolno. Prace nad wersją 6.2 powinny być właśnie skupione pod tym względem. Jednakże zapominacie o jednej ważnej kwestii, seria 6.x opiera się w całości na Direct3D, więc blury, zoomy, rotate i wiele więcej można spokojnie używać w grach 2D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się