gorefest Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Zainstalowalem Skype With Doro na komputerze z debianem. Instalator domyslnie odeslal mnie do instalacji: C:\Program files\Skype with daro.. poczym wchodze w komputer i jest tam masa folderow o 3 literowej nazwie...jestem calkowicie zielony na temat linuxa i prosze o krok po kroku poradnik jak wlaczac tego skype a najlepiej zrobic skrot na pulpit. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fervi (Skovv) Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Zainstalowalem Skype With Doro No spoko C:\Program files\Skype with daro To nie Windows ... Nie wiem co ty zrobiłeś, ale jeśli to czysty Linux, to wpisz "skype" Fervi ew. uruchom midnight commander (mc) i poszukaj plików podkreślonych na zielono (kolor zielony z nazwą pliku) i uruchamiaj po kolei PS 2. Używasz wine? Zobacz za pomocą "wine" i podaj czy masz takie coś ew. Pisz na GG: 7826448 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Compi Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Wchodzisz do folderu domowego. W Oknie jest pasek adresu: /home/<nazwa usera> dopisujesz /home/<nazwa usera>/.wine/ Pojawia ci się folder klikach Drive_c Potem Program Files Potem Skype i szukasz Skype.exe Klikasz utwórz skrót i skrót kopiujesz na pulpit To teoria, nie wiem czy zadziała :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorefest Opublikowano 31 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Metodę ferviego ledwo rozumiem :) compi wydaje się że pisze w miarę jasno :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...