gol350 Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Jak zrobić objekt poruszający się do innych objektów po odciśnięciu myszy ,w zależności w którym kierunku przeciągne i odcisne myszkę?Chodzi mi o coś takiego jak w BLOKOBAN-ie.To jest taka gierka logiczna.Graliście może w nią. zrobiłem tak: GML if mouse_check_button_released(mb left)=1 and mouse_x=112; mouse_y>96; move_contact_all(270,300) Niestety wyskakuje mi taki błąd: ___________________________________________ FATAL ERROR in action number 1 of Mouse Event for Left Pressed for object mon_2: COMPILATION ERROR in code action Error in code at line 2: if mouse_check_button_released(mb left)=1 and at position 2: Assignment operator expected. Co mam dodać po "if" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 GML if mouse_check_button_released(mb left)=1 and mouse_x=112 and mouse_y>96; move_contact_all(270,300) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gol350 Opublikowano 31 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Wyskakuje mi taki blad: ___________________________________________ FATAL ERROR in action number 1 of Mouse Event for Left Released for object mon_2: COMPILATION ERROR in code action Error in code at line 2: if mouse_check_button_released(mb left)=1 and mouse_x=112 and mouse_y>96; at position 2: Assignment operator expected. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TakeThis2 Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 if mouse_check_button_released(mb_left)=1 and mouse_x=112 and mouse_y>96; move_contact_all(270,300) xD lol. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 GML if (mouse_check_button_released(mb_left)=1 and mouse_x=112 and mouse_y>96) move_contact_all(270,300) FATAL ERROR in action number 1 of Mouse Event for Left Released for object mon_2: WTF? Daj to w step Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gol350 Opublikowano 31 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 GMLif (mouse_check_button_released(mb_left)=1 and mouse_x=112 and mouse_y>96) move_contact_all(270,300) WTF? Daj to w step Dałem to w step i wyskakuje taki error: GML if (mouse_check_button_released(mb_left)=1 and mouse_x=320 and mouse_y<256) move_contact_all(270,300) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TakeThis2 Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Dałem to w step i wyskakuje taki error: GML if (mouse_check_button_released(mb_left)=1 and mouse_x=320 and mouse_y<256) move_contact_all(270,300) Aha. xD Ja tu nie widze żadnego errora... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gol350 Opublikowano 31 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Jeśli wstawie taki kod: if mouse_check_button_released(mb_left)=1 and mouse_x=320 and mouse_y<256; move_contact_all(90,300) if mouse_check_button_released(mb_left)=1 and mouse_x<320 and mouse_y=256; move_contact_all(180,300) To objekt porusza się na ukos,a ja bym chciał żeby poruszał się ,w tym wypadku albo do góry albo w lewo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gol350 Opublikowano 6 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 if mouse_check_button_released(mb_left)=1 and mouse_x=112 and mouse_y>96; move_contact_all(270,300) xD lol. Dałem to w step. To działa tylko ja nic nie robie myszką ,a objekt sam idzie do dołu. A ja bym chciał najpierw przeciągnąć myszką po objekcie i żeby wtedy on poszedł do dołu. Z góry dziękuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się