LionX Dagger Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 Witam znowu ja XP teraz takie chyba trudniejsze pytanie a w każdym razie w nie znalazłem tego w gmowskim helpie jak za pomocą kodu wyrazić mouse_wheel_up mouse_wheel_down moje próby skończyły się na czymś takim if event_perform(ev_mouse,ev_mouse_wheel_up)=true { code.... } if event_perform(ev_mouse,ev_mouse_wheel_down)=true { code.... } niestety nie działa :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 event_perform() wywoluje dany event. jedyne wyjscie to kod w gm do eventu wheel wpisac - z poziomu gml nie da rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 29 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 No to przynajmniej tyle że wreszcie wiem do czego służy event_perform() ale lipa jeśli się nie da ponieważ muszę użyć tej funkcji w draw po repeat() {...} a przed z zerowaniem zmiennej. no i co teraz, będę musiał pogłówkować :/ albo pożegnam się z użyciem scroll'a :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 W gm IO STATE aktualizuje się co step a nie na bierzaco, więc to nie problem. Obiekt Engine (albo inny kontroler): Create: mouse_scroll_up=0 mouse_scroll_down=0 Step begin: mouse_scroll_up=0 mouse_scroll_down=0 Mouse wheel up: mouse_scroll_up=1 Mouse wheel down: mouse_scroll_down=1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 29 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 W gm IO STATE aktualizuje się co step a nie na bierzaco, więc to nie problem. Obiekt Engine (albo inny kontroler): Create: mouse_scroll_up=0 mouse_scroll_down=0 Step begin: mouse_scroll_up=0 mouse_scroll_down=0 Mouse wheel up: mouse_scroll_up=1 Mouse wheel down: mouse_scroll_down=1 Teraz jak to napisałeś to to się stało takie oczywiste :/ że też na to sam nie wpadłem kurde głupi jestem XP ja sobie to uproszczę w ten sposób :) Create: mouse_scroll=0 Step begin: mouse_scroll=0 Mouse wheel up: mouse_scroll=1 Mouse wheel down: mouse_scroll=-1 draw: if mouse_scroll=1 code... if mouse_scroll=-1 code... i kolejny raz dzięki PsichiX :3 Edit : no jednak małą poprawka jako ze steps wykonują się przed draw :3 Create: mouse_scroll=0 Mouse wheel up: mouse_scroll=1 Mouse wheel down: mouse_scroll=-1 draw: if mouse_scroll=1 code... if mouse_scroll=-1 code... mouse_scroll=0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi