Compi Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 Mam taki kod: if distance_to_object(xxx) < 200 { instance_create(x, y, xxx) } Niestety ten kod nie działa, mam zarejestrowaną 6.1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harrrry Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 Ten kod jest poprawny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Compi Opublikowano 28 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 To dlaczego nie działa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muchaszewski Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 Na pewno jest dobrze lecz pomiędzy 7 a 6.1 są drobne zmiany. Sprawdź czy dobrze napisałeś jak dalej będzie błąd to napisz cały może ktoś z nas będzie wiedział o co chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 Może po prostu warunek jest nie spełniony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Compi Opublikowano 28 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 if distance_to_object(mario) < 200 { alarm[0] = room_speed *1 } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 1. Co ten kod ma do ... niby robić Oo ? Jeśli jesteś przy powiedzmy monetce, to tworzy na mnie 30 monetek na sekundę (czy ile tam masz FPS) 2. Głowę daję - po prostu warunek nie jest spełniony '-.- Ewentualnie, masz w roomie kilka obiektów xxx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Compi Opublikowano 28 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 Warunek jest spełniony na 100% Co do tworzenia to był tylko przykład. Information about object: gomba_resp Sprite: <no sprite> Solid: false Visible: true Depth: -9999 Persistent: false Parent: <no parent> Mask: <same as sprite> Alarm Event for alarm 0: create instance of object gomb at position (x,y) Step Event: execute code: if distance_to_object(mario) < 200 { alarm[0] = room_speed *1 } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rewlisz Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 Zrób sobie test. Stwórz zmienną i umieść zmianę jej wartości w tym kodzie. Następnie testuj grę czerwonym trójkątem a nie zielonym. Bierz się do roboty! :whip: Edit: Twój kod powinien stworzyć obiekt gomb sekundę po zbliżeniu, więc spróbuj z innego eventu użyć alarmu. Sprawdzisz tym gdzie jest błąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 1. Walnij w alarmie show_message("ten kod sie na pewno wykonuje"); 2. Zrób w Draw malowanie wartości distance_to_object(mario), aby się upewnić, czy ten dystans jest taki, jak należy 3. A może nie umieściłeś tego obiektu w roomie...? Edit: Rewlisz: Jak już tak lubisz Debug Mode, to korzystaj z show_debug_message(str) ;P Bo zmienna w takim przypadku to beznadzieja :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rewlisz Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 Thx. Nie słyszałem o tej funkcji.Moim zdaniem sprawdzanie dystansu jest głupim pomysłem. Wykryje to tylko błąd, że zły obiekt daliśmy, a to się rzadko zdarza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się