LoseKK Opublikowano 25 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 Posiadam taki kod: GML if strzalgrafa=false { draw_sprite_ext(sprite_index,image_index,x,y,image_xscale,image_yscale,image_angle,image_blend,image_alpha); } if strzalgrafa=true { } i co mam wpisać po strzagrafa=true, aby pokazywało mi spr_bohaterstrzal zamiast głównego sprita? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sirluki Opublikowano 25 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 Posiadam taki kod: GML if strzalgrafa=false { draw_sprite_ext(sprite_index,image_index,x,y,image_xscale,image_yscale,image_angle,image_blend,image_alpha); } if strzalgrafa=true { } i co mam wpisać po strzagrafa=true, aby pokazywało mi spr_bohaterstrzal zamiast głównego sprita? GML sprite_index = spr_bohaterstrzal ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LoseKK Opublikowano 25 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 draw_sprite_ext(sprite_index = spr_bohaterstrzal,image_index,x,y,image_xscale,image_yscale,image_angle,image_bl end,image_alpha); Wyskakuje mi celownik zamiast kolesia Czy samo sprite_index? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sirluki Opublikowano 25 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 draw_sprite_ext(sprite_index = spr_bohaterstrzal,image_index,x,y,image_xscale,image_yscale,image_angle,image_bl end,image_alpha); Wyskakuje mi celownik zamiast kolesia Czy samo sprite_index? Nie wiem za bardzo co chcesz zrobić, ale spróbuj tak: GML draw_sprite_ext(sprite_index,image_index,x,y,image_xscale,image_yscale,image_angle,image_blend,image_alpha); if (strzalgrafa=false) sprite_index = podstawowy_sprite_bohatera if (strzalgrafa=true) sprite_index = sprite_przy_strzale :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LoseKK Opublikowano 25 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 Dzięki mam narazie: GML if strzalgrafa=true { draw_sprite_ext(sprite_index,image_index,x,y,image_xscale,image_yscale,image_angle,image_blend,image_alpha); sprite_index = spr_bohaterstrzalw } Wszystko gra jedynie zmienne w step chyba znowu pomieszałem i mi się nie zmienia do tego 1, ale już sam do tego dojdę. Jeszcze raz wielkie dzięki :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się