Skocz do zawartości

Zmiana grafiki bohatera przy strzale


LoseKK

Rekomendowane odpowiedzi

Posiadam taki kod:

GML
if strzalgrafa=false

{

draw_sprite_ext(sprite_index,image_index,x,y,image_xscale,image_yscale,image_angle,image_blend,image_alpha);

}

if strzalgrafa=true

{

 

 

}

i co mam wpisać po strzagrafa=true, aby pokazywało mi spr_bohaterstrzal zamiast głównego sprita?

 

GML
sprite_index = spr_bohaterstrzal

 

;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

draw_sprite_ext(sprite_index = spr_bohaterstrzal,image_index,x,y,image_xscale,image_yscale,image_angle,image_bl
end,image_alpha);

Wyskakuje mi celownik zamiast kolesia

Czy samo sprite_index?

 

Nie wiem za bardzo co chcesz zrobić, ale spróbuj tak:

 

GML
draw_sprite_ext(sprite_index,image_index,x,y,image_xscale,image_yscale,image_angle,image_blend,image_alpha);

if (strzalgrafa=false) sprite_index = podstawowy_sprite_bohatera

if (strzalgrafa=true) sprite_index = sprite_przy_strzale

 

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki mam narazie:

GML
if strzalgrafa=true

{

draw_sprite_ext(sprite_index,image_index,x,y,image_xscale,image_yscale,image_angle,image_blend,image_alpha);

 

sprite_index = spr_bohaterstrzalw

}

Wszystko gra jedynie zmienne w step chyba znowu pomieszałem i mi się nie zmienia do tego 1, ale już sam do tego dojdę.

Jeszcze raz wielkie dzięki :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...