Paqoo Opublikowano 25 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 Chodzi o to, że mam taki czar, że można rzucać na ziemię ogień. Gdy wejdzie w niego wróg to odejmuje mu hp. Jednak nie może przez ten ogień przejść. Przy kolizji zawsze się zatrzymuje. W stepie ma "if place free" to wtedy ruszaj się. Obiekt nie ma solid. Próbowałem przy kolizji dać with(other){place_free(x,y);} i podobne rzeczy, ale nie działa. Zna ktoś jakieś rozwiązanie tego problemu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 25 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 Zrobiłem normalnie, z place_free i bohater chodzi normalnie. Może gdzieś indziej masz kod blokujący? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 25 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 To jest traktowane tak, że przez to -hp blokuje. W kolizji chyba uznaje, że tam jest obiekt (czyli jakby miał solid, ale nie ma). Czyli nie jest place free i potworek stoi. I nie mam pomysłu. Raczej nic innego tu nie blokuje kodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się