Phoenix Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 Witajcie :D. Mam takie pytanie kto mógłby mi napisać kod na zaznaczenie, którym można by zaznaczać np gdzieś w środku rooma, no i jakby się komuś chciało, to że po zaznaczeniu obiektów można nimi sterować. Ewentualnie kontakt gg 7755107. Wiem że to żadna nagroda, ale dodam do Autorów Z góry dziękuje :rolleyes: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 Obiekt kontrol, lub jakikolwiek inny obiekt. GML CREATE: global.xx = 0; global.yy = 0; rysuj = false; GLOBAL LEFT PRESSED: global.xx = mouse_x; global.yy = mouse_y; rysuj = true; GLOBAL LEFT RELEASED: rysuj = false; DRAW: if (rysuj) { draw_rectangle(global.xx,global.yy,mouse_x,mouse_y,1) } Później sprawdzaj czy są w tym kwadracie, jeśli są, zaznaczaj, jeśli nie, to nie. Po to dałem global. Jeżeli robisz RTSa i nie umiesz takich podstaw, to odpuść sobie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 22 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 Dzięki Harv - działa Nie to nie jest do RTS'a w gwoli ścisłości :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Farkraj Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 a co jeżeli można się zapytać? ; ] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 24 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 Symulator piłkarski :D :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się