Muchaszewski Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 Ustawiłem z 30 drzew i z 20 krzaków i zaczęło się zawieszać jak to zmniejszyć????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekGMClan Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 Spróbuj w Global Game Settings wszystko poobniżać, albo zmniejsz wagę spritów(albo modeli 3d). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GMcliker Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 Może by zadziałało instance_deactivate? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muchaszewski Opublikowano 22 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 instance_deactivate nie mogę zrobć bo nie robie mgły a po zmniejszeniu wszystkiego do jeszcze normalnych parametrów gdzie grafika wygląda jeszcze nie najgorzej dalej się zawiesza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 to moze Nam pokarzesz kod rysowania tych obiektów? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muchaszewski Opublikowano 24 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 1.Najpierw pisze wszystkie wartości jako lokalne 2.Następnie robie tło jako lokalną 3 W osobnym obiekcie w draw robie skrypypt na np.kule,cylinder i tam podstawiam wszystkie wartości d3d 4.Ustawiam obiekt gdzie rysowałem jako parvrent w tym gdzie ustawiłem wartości i jest figóra 3D (nie podam kodów bo jestem na infie a tam nie ma GM a ja nie znam ich na pamięć) EDIT: Znalazłem rozwiązanie mojego problemu zamiast 100 napisałem 1000 w GML d3d_draw_ellipsoid(x1,y1,z1,x2,y2,z2,tex,4,4,100); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi