Morro Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 Ok, temat odnosi się do poprzedniego tematu (nie chciałem doublepostować), tylko pomyślałem, że skoro i tak dopiero co jest to zaczęte to mogę wstawić przykładzik z mojego kodu. Dobrze to działa, tylko że alarm napędza się już na samym początku przy włączeniu gry - warunek niewidzi=1, pewnie powiecie, że mam ustawić na 0 ale to nic nie daje, bo wtedy nie przestaje gonić. Próbowałem coś z if widzi=0 && goni=1 ale to nie wypala. Ogółem, chciałbym, żeby alarm nie napędzał się od początku tylko dopiero wtedy gdy straci z oczu herosa. W tym przykładzie przestaje biec w różnych porach (raz 3 sek, raz 1 - to przez napędzanie alarmu na początku). Proszę o pomoc. Pozdrawiam :] [tu był link] nie to nie, sssssssijcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się