^#$PAUL$#^ Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 w step objektu dałem image_single=direction direction= point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y) w glob left presed move_towards_point(mouse_x,mouse_y,5) Jak zrobić aby objekt zatrzymywał się gdy dojdzie do puntku? Próbowałem dać w glob left relased speed=0 ale objekt zatrzymuje się gdy puszcze LPM, a ja chcę aby zatrzymywał się gdy dojdzie do kursora. Jak to zrobić? :bye1: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 ja bym zrobil aby rysowalo niewidzialny piksel tam gdzie klikniesz, i gdy go dotknie speed=0; :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
^#$PAUL$#^ Opublikowano 14 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 ale jak to zrobić ? :bye1: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 move_towards_point(mouse_x,mouse_y,5) do tego dodaj chyba create_object(kropka); albo object_create(kropka); wiadomo pierw zrob obiekt, odznacz visible, daj sprita kropki i w colision speed=0 wyprobuj, nie mam tutaj gma wiec nie sprawdze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GMcliker Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Poxipol: Raczej: move_towards_point(mouse_x,mouse_y,5) do tego dodaj chyba instance_create(kropka); wiadomo pierw zrób obiekt, odznacz visible, daj sprita kropki i w colision speed=0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 oj sory, pomylilo mi sie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
^#$PAUL$#^ Opublikowano 14 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 wszystko jest ok, ale jak klikne i przesune myszke to i tak jest to co przedtem. Coz tym zrobić? :unsure: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 byl do tego przyklad na yoyogames.nl warcraft jesli sie nie myle :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
^#$PAUL$#^ Opublikowano 14 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 nie znalazłem żadnego przykładu. :blink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 jesli bedziesz wystarczajaco cierpliwy, o godzinie 16 wstawie linka z przykladem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
^#$PAUL$#^ Opublikowano 14 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 ok. poczekam :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Po c**j ustawiać drugi obiekt, skoro można zapisywać pozycję do zmiennych? o.o GML Global Left: xx = mouse_x yy = mouse_y Step: move_towards_point(xx,yy,speed) if distance_to_point(xx,yy)<=1 speed=0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Uprzedzam błąd z nieznaną zimenną, daj Create: GML xx = x; yy = y; Oooo... Harv, zrobiłeś literówkę :P Raczej <= 1 :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Ano zrobiłem, poprawione, cicho ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 @Dawidss: Nic się nie stanie. Ustala przecież wartość zmiennej przed jej użyciem, więc błędu nie będzie (choć w zwykłych językach programowania by był). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 ja po prostu tutaj nie mialem gma, i nie pamietalem jak co napisac, ale powinno dzilac co napisal harv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
^#$PAUL$#^ Opublikowano 14 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 ok wszystko teraz działa. Dzięki wszystkim. Zamykam. :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi