zalu Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 mam tak creat GML global.siedzi=0 left button GML if distance_to_object(obj_hero) >3 { instance_destroy(obj_hero) sprite_index=sprite17 } global.siedzi=0 i right button GML if global.siedzi=1 {instance_create(1544,1650,obj_hero) sprite_index=sprite6 } global.siedzi=0 no i co tu jest źle bo mnie wywala błąd przy instane_destroy że za mało/za dużo argumentów upożątkował by mi ktoś to ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 W instance_destroy() nic się nie pisze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slax Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 Left Button: GML with (obj_hero) instance_destroy() Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalu Opublikowano 10 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 o ja zapomniałem XD dobra a co zrobić żeby jak jeden obiekt się stworzył to żeby już więcej się nie pojawiało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vardi Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 Zrób zmienną która będzie zwracać true albo false i do tego sprawdzenie przy tworzeniu obiektu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MisieK-GM Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 zrob sobie tak: Create tworzy=true//tworzy obj Step if tworzy=true { instance_create(twoj_obj) } //sprawdzaj czy istnieje if instance_exists(twoj_obj)//jezeli object juz jest { tworzy=false//to go nie tworzy } rozumiesz? chcialem jak najprosciej zebys zrozumial zasade dzialania ;) @UP Szybszy ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 lol, idzcie wy. do tego służy instance_exists GML if !instance_exists(instancja) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rewlisz Opublikowano 11 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2008 Harv ma racje. Przy tworzeniu: GML if !instance_exists(obiekt){ instance_create(x,y,obiekt); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się