Lechu4444 Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 Wiem że to pytanie było zadawane setki razy ale jak patrze na tamte odpowiedzi to nie za bardzo działają na Game Maker 7. Więc mam dwa 3 obrazki jak ludzik stoi podnosi prawą nogę i lewą nogę. No i nie wiem co mam zrobić dalej żeby jak wcisnę strzałkę w którąś stronę to wykonuje się animacja, bo jak walnę w przycisk strzałki animację to animacja pokazuje tylko jeden obrazek, jak walnę w stepie jest to samo. Proszę o pomoc. Z góry THX. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudy0070 Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 Pokaż kod jaki masz na to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 8 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 Pokaż kod jaki masz na to. Nie mam żadnego kodu poza chodzeniem i skakaniem nawet nie mam pomysłu jak to zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 hudy geniuszu nie przeciazaj swojej muzgownicy. https://gmclan.org/up3255_11_cf27e341d7.html - prosty silniczek platformowki ze spora iloscia komentarzy aby mozna bylo sie polapac co i jak. i tak, jest tam animacja postaci przy chodzeniu lewo/prawo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 8 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 Mam pytanie co do tego przykładu: Co oznacza zmienna kier? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 mamy sprite gdzie postac patrzy w prawo, xscale (czyli skala pozioma) nie podlegal zmianom i jest rowne 1 jesli zmienimy te wartosc na -1 ( xscale=-1) to postac bedzie patrzec w lewo. zmienna kier zmienia sie w zaleznosci od nacisnietej strzalki albo na 1 albo na -1 i jest wykorzystywana w ewencie draw wlasnie na miejscu xscale sprita. tak wiec animacja ruchu w lewo i w prawo jest obslugiwana przez jeden sprite Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 Tak na przyszłość: 1. Odpalasz grę w debug mode. 2. Klikasz na zielony plusik. 3. Wpisujesz "obj_player.kier" 4. Ruszasz się bohaterem i obserwujesz wartość zmiennej kier. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się