hudy0070 Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 Jak stworzyć ogień z lotu ptaka ^^? Pewnie za pomocą particle system, ale ja tego nie umiem, czy mógłby ktoś wytłumaczyć mniej więcej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 Zależy jaki ogień :P Czy płomienie z motacza ognia, ogień z wybuchu , czy po prostu ogień? :jezor: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GMcliker Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 Create event: Sname = part_system_create() particle1 = part_type_create() part_type_shape(particle1,pt_shape_sphere) part_type_size(particle1,0.05,0.05,0,0.15) part_type_scale(particle1,1,1) part_type_color3(particle1,65535,255,128) part_type_alpha3(particle1,1,0.40,0.20) part_type_speed(particle1,0.40,0.90,0,0) part_type_direction(particle1,0,359,0,0) part_type_gravity(particle1,0,270) part_type_orientation(particle1,0,0,0,0,1) part_type_blend(particle1,1) part_type_life(particle1,10,50) emitter1 = part_emitter_create(Sname) Step event: part_emitter_region(Sname,emitter1,x,x,y,y,0,0) part_emitter_stream(Sname,emitter1,particle1,10) Może być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudy0070 Opublikowano 6 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 Ave tobie :P, part_type_color3(particle1,65535,255,128) te liczby zamiast kolorów to jak to zrobione ? coś pod typ make_color_rgb ? I to orientation :P bo resztę kodu mniej więcej rozumiem :), jeśli byś mógł to wytłumacz :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GMcliker Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 part_type_color3(particle1,65535,255,128) bodajże oznajmia to kolor RGB(red,green,blue), A orientation to już niepamiętam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudy0070 Opublikowano 8 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 Mam mały problem, jak zatrzymać ten cały proces xD? jeszcze jak się nie stworzył ogień to jest dosyć łatwo ale jak już się "pali" to zwykłą zmienną nie da rady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 skoro zrobiles emitter to go teraz musisz zniszczyc: part_emitter_destroy(ps,ind) ps- nazwa systemu (za wczesniejszym przykladem to prawdopodobnie: "Sname") ind- emitter do rozwalki (zgodnie z wczesniejszym przykladem to chyba bedzie "emitter1") Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudy0070 Opublikowano 8 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 Działa jak należy dziękuje ci :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GMcliker Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 Właśnie ten przykład ognia napisał SirLuiki. Powinno Ci to pomóc w nauce gml-a. To właśnie ten przykład : https://forum.gmclan.org/index.php?showtopi...st&p=182380 . Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się