Farkraj Opublikowano 29 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 Witam :) mam taki mały problemik, a więc... mam takiego o to pająka i chciałbym zrobić aby widząc mnie w jakiejś odległości, szedł do mnie ale zawsze obrócony głową w stronę bohatera(widok top-down, jak ja uciekam w lewo to on mnie goni i obraca się przodem do mnie) proszę o pomoc :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 29 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 image_angle=direction; (w stepie) :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Farkraj Opublikowano 29 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 a jak zrobić żeby do mnie szedł? bo jak dałem klocek "Step towards point bohater.x bohater.y" to idzie ale odrazu jak się utworzy a nie jak mnie widzi z pewnej odległości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 29 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 GML if distance_to_object < 400 then mp_potential_step(x,y,solid,5) //chyba solid Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Farkraj Opublikowano 29 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 czemu solid? mój bohater nie jest solid, dałem kod w step i pająk stoi w miejscu // Poradziłem sobie! Zrobiłem zmienną "jest" która przy tworzeniu potwora była false. if (distance_to_object(bohater) < 300 ) jest = true; i wtedy pająk idzie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się