Skocz do zawartości

Zablokowane Najpierw idzie, po chwili biega.


Bassmaster

Rekomendowane odpowiedzi

Jak zrobić, że hero idzie powoli i stopniowo zwiększa swoją prędkość do określonej prędkości, czyli jak osiągnie tą ustaloną prędkość dalej już nie może się rozpędzić, aby nie mógł uzyskać prędkości nieskończonej :D(coś jak w Mario, Sonicu)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki ,ale mam tutaj w platformówce grawitacje. Jak naciśnie się strzałke w lewo to:

if place_free(x-4,y)

x-=4;

A jak w prawo to:

if place_free(x+4,y) x+=4;

To napewno jest na to inny kod tamten nie będzie pasował.

EDIT: O, jak byłem AFK jeszcze tego posta u góry nie było, przykład zaraz sprawdze.

Przykro mi, ale nie o to mi chodziło :(.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wize ze chroniczne bole muzgu przy mysleniu to bardzo czesta choroba...

 

w create:

 

hero_speed == 0;

 

w step:

 

if(hero_speed<5)//jesli speed mniejszy niz 5 to...

{

hero_speed+=0.2;//... to zwieksz speed o 0.2

}

 

 

if place_free(x-hero_speed,y)

x-=hero_speed;

A jak w prawo to:

if place_free(x+hero_speed,y) x+=hero_speed;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko dobrze lecz:

 

FATAL ERROR in

action number 1

of Create Event

for object heros:

 

COMPILATION ERROR in code action

Error in code at line 1:

hero_speed == 0;

 

at position 12: Assignment operator expected.

Wszystko dobrze zrobiłem :confused:

Dobra zdjąłem jedno "=" i działa.

Dzięki :D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...