Markuz Opublikowano 25 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 Siema, mam mojego hero , jak zrobić aby od niego się "świeciło" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 25 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 Co rozumiesz przez: aby od niego się "świeciło" ? Wyjaśnij lub pokaż na przykładznie jki efekt chcesz uzyskać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markuz Opublikowano 25 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 25 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 a to bardzo proste, w drawie obiektu swiatla dajesz to: GML draw_set_blend_mode(bm_add) draw_sprite_ext(sprite_index,image_index,x,y,image_xscale,image_yscale,image_angle,image_blend,image_alpha) draw_set_blend_mode(bm_normal) pamietaj zeby obiekt mial ustawionego sprite'a na sprite swiatla. do zmiany natezenia swiatla uzywaj zmiennej image_alpha tego obiektu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markuz Opublikowano 25 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 Aha, działa thx:) A jak zrobić aby cała reszta była ciemna heh? ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 25 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 A to juz zabawa z surfaces. ktos tu dawal przyklad dnia i nocy, ja dawalem tutek uzywania surfaces, w zasobach jest przyklad mgly od tymona :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markuz Opublikowano 25 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 aha :) O i jeszcze jedno pytanie które już kiedyś zadawałem: mamtaki kod w draw: GML (draw) if lifeanimation=true { draw_sprite_ext( spr_life, 0, x, y, image_xscale, image_yscale, direction, image_blend, image_alpha ); } i gdy nacisne Q to lifeanimation=true Ale, mi chodzi aby wyświetliła się cała animacje spr_life, a nie sama 1 klatka heh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 25 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 if lifeanimation=true { draw_sprite_ext( spr_life, image_index, x, y, image_xscale, image_yscale, direction, image_blend, image_alpha ); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markuz Opublikowano 25 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 nie idzie, ciągle się wyświetla tylko 1 klatka :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 25 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 image_speed widocznie jest gdzies ustawiony na 0, albo sprite nie posiada animacji, badz nie czeka na zakonczenie jej ostatniej klatki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markuz Opublikowano 25 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 juz wiem, po prostu w tym obiekcie ustawiłem sprite, jak wziołem <no sprite> to już działa heh :) thx za pomoc :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się