m@rcixxx Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 Heh mam taki mały problem i dałem go do tego działu bo jest mały ale jakimś cudem nie moge rozkminić - jest obiekt, np. ludzik i drugi obiekt nogi, i chcę zrobić, żeby zaczął przebierać nogami dopiero gdy nacisnę W, S, A lub D, Przy przemieszczaniu się za pomocą x+5 itp itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 pokaz jaki masz kod na chodzenie to po pierwsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m@rcixxx Opublikowano 22 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 CZYTAJ CZYTAJ CZYTAJ CZYTAJ CZYTAJ CZYTAJ CZYTAJ CZYTAJ CZYTAJ CZYTAJ Po prostu za pomocą x-4, x+43636 tak trudno załapać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 Za pomocą iksów jest źle, bo trzeba zapisywać pozycje, sprawdzać czy jest inna od tamtej co spowalnia gre. GML if keyboard_check(ord("W")) then y-=5; image_speed = 1; else image_speed = 0; itd. itp. o wiele bardziej wydajny kod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m@rcixxx Opublikowano 22 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 Ok zara to sprawdzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harrrry Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 Po pierwsze zrób ciało i nogi w jednym obiekcie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 Po pierwsze zrób ciało i nogi w jednym obiekcie... Dokładniej rysuj w drawie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m@rcixxx Opublikowano 23 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 Za pomocą iksów jest źle, bo trzeba zapisywać pozycje, sprawdzać czy jest inna od tamtej co spowalnia gre. GML if keyboard_check(ord("W")) then y-=5; image_speed = 1; else image_speed = 0; itd. itp. o wiele bardziej wydajny kod Hula, dzięki temat zamykam na zawsze :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi