slabix Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 GML global.ww_gracza = 10; global.us_gracza = 10; global.m_gracza = 10; GML //moja nowa funcyjka Rzut :) { losowa_liczba = random(100)+1+argument1 //losowa liczba + 1 + arguemnt1, czyli modyfikator okoliczny :) switch (argument0) { case "ww": { if (losowa_liczba <= global.ww_gracza) {return true} else {return false} } case "us": { if (losowa_liczba <= global.us_gracza) {return true} else {return false} } case "m": { if (losowa_liczba <= global.m_gracza) {return true} else {return false} } } } GML if (rzut("ww",0) == true) {} I wyskakuje blad ze nie moze skomparowac argumentow w 'if (losowa_liczba <= global.ww_gracza)', a dkoladniej przy 'gloal.ww_gracza'. Nie wiem co za problem, szukam od godziny przeszlo :/ ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 Dodaj na końcu return false;, albo zdefiniuj default w switch. Bo w sumie script może nic nie zwrócić i co wtedy? Po za tym if (rzut("ww",0) ) wystarczy. Po za tym global.ww_gracza może być stringiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slabix Opublikowano 17 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 Aaaaa.... racja, zmienilem w ktoryms momencie na stringa zeby wyswietlic :), dzieki, sprobuje zmienic edit: przerobilem, dziala, dzieki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się