Wezyr Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 Otóż mam problem, jak mogę wysłać i przeczytać jakąś globalną z użyciem 39Dll ??? Próbowałem np. tak: GML if keyboard_string='tekst' { clearbuffer(); writebyte(4); writeshort(global.dane); sendmessage(global.clienttcp); clearbuffer(); } I odczytywanie: GML global.dane = readshort(); Ale bez skutecznie- brak jakiejkolwiek reakcji :[ I tu moja prośba, zrobiłby mi ktoś przykład lub opisał dokładnie jak mogę to zrobić ? Korzystam z engine Online_Engine_V2 z Game Maker Community. Z góry dziekuje. :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 Zmienna to zmienna i nie ważne jaka. Co przechowuje global.dane? I pamiętaj że najpierw odczytujesz id, a później dane: GML mid = readbyte(); global.dane = readshort(); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wezyr Opublikowano 13 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 Zależnie od sytuacji przechowuje 1 lub 0 ale jeśli trzeba to może też być true lub false Czyli wysyłanie jest wporządku ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 Czyli całkowicie wystarcza: GML clearbuffer(); writebyte(4); writebyte(global.dane); GML mid = readbyte(); global.dane = readbyte(); I wszystko jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wezyr Opublikowano 13 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 Jej działa, jesteś boski :P Heheheh A ty to stary, nowy Tymon ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 Stary Tymon z nowym nickiem :P popatrz se... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wezyr Opublikowano 13 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 A mam jeszcze jedno pytanie. Czy wiesz jak zrobić aby global.dane były wysyłane z serwera ? Tak aby tylko osoba hostujaca mogla to robic ? Edit: Chodzi mi o banowanie i kicki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 No jakoś musisz rozróżniać serwer i klienta, np. jakąś zmienną. Nie wiem jak to jest u Ciebie zrobione. =) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wezyr Opublikowano 13 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 Wysłać ci linka do tego engine ? Jeśli tak to masz ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się