Rewlisz Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 if( key[KEY_LEFT]){ player_x--; sprite_index = spr_player_left; } if( key[KEY_RIGHT]){ player_x++; sprite_index = spr_player_right; } if( key[KEY_UP]){ player_y--; sprite_index = spr_player_up; } if( key[KEY_DOWN]){ player_y++; sprite_index = spr_player_down; } To mój kod na chodzenie player'a. Wiem, że jest bardzo słaby, ale dopiero zaczynam z C++. A więc tak jak w temacie, jak zablokować chodzenie w ukośnych kierunkach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 dopisz else przed if ( oprócz pierwszym ). nie wiem jak to jest w c++ elseif czy else if. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rewlisz Opublikowano 13 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 Thx, zapomniałem xD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
progio! Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 Z kodu wnioskuje, że pewnikiem pozycja playera jest zmienną globalną? Ogólnie przydałaby się klasa dla gracza ;S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się