Skocz do zawartości

[Allegro]Zablokowanie ukośnego poruszania.


Rewlisz

Rekomendowane odpowiedzi

if( key[KEY_LEFT]){
                player_x--;
                sprite_index = spr_player_left;
           }
           if( key[KEY_RIGHT]){
                player_x++;
                sprite_index = spr_player_right;
                }
           if( key[KEY_UP]){
                player_y--;
                sprite_index = spr_player_up;
                }
           if( key[KEY_DOWN]){ 
                player_y++;
                sprite_index = spr_player_down;
                }

To mój kod na chodzenie player'a. Wiem, że jest bardzo słaby, ale dopiero zaczynam z C++. A więc tak jak w temacie, jak zablokować chodzenie w ukośnych kierunkach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...