Skocz do zawartości

Zablokowane Nie atakuje jak widzi sciane


Morro

Rekomendowane odpowiedzi

Sam doszedłem do czegoś takiego

GML
mp_potential_settings(360,6,15,1)

if distance_to_object(o_herohead)<250

{

if collision_circle(x,y,250,o_wall,1,0)

mp_potential_step_object(o_herohead.x,o_herohead.y,6,o_wall)

else

if collision_circle(x,y,200,o_wall,1,1)

mp_potential_step_object(o_herohead.x,o_herohead.y,0,o_wall)

}

 

chodzi o to zeby mob nie atakowal jak ma miedzy soba a herosem sciane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

if collision_line(enemx,enemy,o_herohead.x,o_herohead.y,o_wall,false,false)

att=0

else

att=1

 

if att=1

mp_potential_step_object(o_herohead.x,o_herohead.y,6,o_wall)

 

jak dam tak to jak tylko 1 z nich zobaczy to wszystkie sie rzucaja, cos trzeba zrobic, żeby coś niewiem np. self czy jakoś tak?

 

EDIT

 

Już nie trzeba, dałęm w tych zmiennych na self.x i self.y i działa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...