Morro Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 Sam doszedłem do czegoś takiego GML mp_potential_settings(360,6,15,1) if distance_to_object(o_herohead)<250 { if collision_circle(x,y,250,o_wall,1,0) mp_potential_step_object(o_herohead.x,o_herohead.y,6,o_wall) else if collision_circle(x,y,200,o_wall,1,1) mp_potential_step_object(o_herohead.x,o_herohead.y,0,o_wall) } chodzi o to zeby mob nie atakowal jak ma miedzy soba a herosem sciane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 niedawno był taki temat https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=13937 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 11 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 if collision_line(enemx,enemy,o_herohead.x,o_herohead.y,o_wall,false,false) att=0 else att=1 if att=1 mp_potential_step_object(o_herohead.x,o_herohead.y,6,o_wall) jak dam tak to jak tylko 1 z nich zobaczy to wszystkie sie rzucaja, cos trzeba zrobic, żeby coś niewiem np. self czy jakoś tak? EDIT Już nie trzeba, dałęm w tych zmiennych na self.x i self.y i działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi