Wezyr Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 Jak zrobić przybliżanie i oddalanie ekranu ? Jest na to jakiś kod czy trzeba coś pokombinować, bo szukam i szukam i ... nic :[ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 najprostszy sposób: daj parent wszystkim obiektom. kod: GML (step) if <warunek> { image_xscale = x; image_yscale = x; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TakeThis Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 Lol, masz to już w pierwszym lepszym przykładzie... http://www.velkejchytrak.cz/downstart.php?...ata/quake3D.zip Jak naciskasz na prawy przycisk myszki. Edit: @up: Ale tekstu nie powiększa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wezyr Opublikowano 9 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 Ok, zobacze i zaraz napisze jak wyszło :] Harv: Nie działa TakeThis: To jest 3D :[ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 wezyr: bo nie umiesz zrobic zeby działało ;/ GML (step) if <warunek> { image_xscale = TU MA BYC JAKAS LICZBA; image_yscale = TU MA BYC JAKAS LICZBA!; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wezyr Opublikowano 9 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 Ale wtedy się zmienia ich rozmiar ale nie polożenie a to też ważne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 czyli to jest gra ISOMETRYCZNA??? Przecierz do tego jest baardzo duzo przykladow ;/ to to juz mogles znalesc ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi