Paqoo Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Mam taką sytuację. Przy tworzeniu bohatera nadaje się mu różne zmienne - hp, atak i takie tam. Ma on persistent tak samo jak roomy. Ale gdy przechodzi z jednego do drugiego zmienne są "zerowane", czyli nadawana jest im wartość z create. Jak zrobić żeby bohaterowi przypisano raz zmienne i później je zachowano(nie zmieniano po przejściu z roomu)??? :mellow: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Można użyć zmiennych globalnych i nadawać je w Game Start. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 7 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Ale z tego wyniknie, że jak stworzę bohatera w kolejnym roomie on nie będzie miał game start i w ogóle pozostanie bez zmiennych! Wyskoczy masa błędów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Ale o to chodzi że zmienne globalne zostają na całą grę! Nie znikają przy zmianie rooma... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 7 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 No zgadza się. Porobię zmienne globalne do wszystkiego. Chyba będzie działać. Zamykam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi