Skocz do zawartości

Pomoc


Rekomendowane odpowiedzi

GML (Globalleftpressed)
if !instance_exists(object0) then instance_create(x,y,object0) else

{

with(object0)

instance_destroy();

}

Powinno byc :P

PS. Ja sobie zawsze dorabiam skrypt, ktory nazywam np 'usun_obiekt' i wyglada tak:

GML
with (argument0) instance_destroy();

I potem jest wygodniej bo ten kod co chcesz wygladalby:

GML (Globalleftpressed)
if !instance_exists(object0) then instance_create(x,y,object0) else usun_obiekt(object0);
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha- i jeszcze jedno (pisze dalej w tym temacie bo nie ma sensu zakładać znowu nowego)

Gdy np. obiekt1 dotknie obiekt2, to w obiekt2 zamienia się sprite, ale, gdy drugi raz dotknę, to znowu mi sie zamienia na ten sam. Chce zrobić że jeżeli obiekt1 dotknie obiekt2, to obiekt2 zamienia sprite, i juz potem gdy dotknie obiekt1 to nic się nie dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To, jesli obiekt1 dotknie obiekt2 to obiekt2 zmieni sprite, a gdy drugi raz dotknie to znowu zmienia:

GML (obiekt2 kolizja z obiekt1)
if !sprite_index = sprite2 then sprite_index = sprite2 else sprite_index = sprite1

Drugie co chciales to napisales to samo, tylko bez zmiany z powrotem, wiec wiesz co uciac z tego kodu wyzej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...