BartekGMClan Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Jak zrobić, że jeśli np. nacisnę spację, to zrobi mi się w danym miejscu object, a jeśli drugi raz nacisnę spację, to on mi się usunie(i tak w kółko). Plz- Credits 100% Zła nazwa tematu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 GML (Globalleftpressed) if !instance_exists(object0) then instance_create(x,y,object0) else { with(object0) instance_destroy(); } Powinno byc :P PS. Ja sobie zawsze dorabiam skrypt, ktory nazywam np 'usun_obiekt' i wyglada tak: GML with (argument0) instance_destroy(); I potem jest wygodniej bo ten kod co chcesz wygladalby: GML (Globalleftpressed) if !instance_exists(object0) then instance_create(x,y,object0) else usun_obiekt(object0); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekGMClan Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Ok, działa, dzieki wielkie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 co to zaś tworzysz bartek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekGMClan Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 hehe- projekt ufo :D a tak w ogóle- fajny avatar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 dzięki :jezor: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekGMClan Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 aha- i jeszcze jedno (pisze dalej w tym temacie bo nie ma sensu zakładać znowu nowego) Gdy np. obiekt1 dotknie obiekt2, to w obiekt2 zamienia się sprite, ale, gdy drugi raz dotknę, to znowu mi sie zamienia na ten sam. Chce zrobić że jeżeli obiekt1 dotknie obiekt2, to obiekt2 zamienia sprite, i juz potem gdy dotknie obiekt1 to nic się nie dzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 To, jesli obiekt1 dotknie obiekt2 to obiekt2 zmieni sprite, a gdy drugi raz dotknie to znowu zmienia: GML (obiekt2 kolizja z obiekt1) if !sprite_index = sprite2 then sprite_index = sprite2 else sprite_index = sprite1 Drugie co chciales to napisales to samo, tylko bez zmiany z powrotem, wiec wiesz co uciac z tego kodu wyzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się