Skocz do zawartości

Obracanie wiezyczki w kierunku wroga


Adrys

Rekomendowane odpowiedzi

O ile się nie mylę to jest przykład TD...

 

1. ID najbliższego wroga pobierasz za pomocą funkcji instance_nearest()

 

2. Kąt od wieżyczki do wroga obliczasz: point_direction(x_wiezyczki, y_wiezyczki, x_wroga, y_wroga)

 

3. Strzelanie znajdź sobie na forum. Głowę, komputer i pudełko zapałek stawiam, że już był taki temat.

 

4. Zmienna direction oznacza kąt. Np. wieżyczki.

 

5. image_angle to kąt obrazka. Więc image_angle = direction obraca wieżyczkę tam, gdzie ona... no patrzy ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...