Skocz do zawartości

Tuner


Lollus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Chciałbym sobie kupić Tuner TV do Laptopa i mam prośbę, żebyście mi jakiś polecili(im tańszy tym lepiej).

Najlepiej pod USB, z wbudowaną Anteną, lub taką (jak w starych TV) dodatkową, że można ustawić, może mieć opcje nagrywania filmów. Chodzi mi o to, żebym sobie mógł oglądać TV nawet bez neta i z dowolnego miejsca a nie, że tylko w domu i że z antenką na dachu. I jeszcze moje dodatkowe pytanie. Ile dostanę kanałów? Siedem wspaniałych, czy więcej? Trzeba osobno kupić antenę?

 

Proszę o pomoc, bo akurat w Tunerach jestem zielony. A te co znalazłem, to tylko pozwalają oglądać TV na Kompie z jednego miejsca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jeszcze moje dodatkowe pytanie. Ile dostanę kanałów? Siedem wspaniałych, czy więcej? Trzeba osobno kupić antenę?

To zależy od tego jak będziesz odbierać. Jak naziemnie w Polsce, to dostaniesz TVP1, TVP2, Polsat, TVN, oraz bodajże TVP Info i Puls. A jak kablówkę podłączysz, to to co z kablówki dostaniesz.

Chodzi mi o to, żebym sobie mógł oglądać TV nawet bez neta i z dowolnego miejsca a nie, że tylko w domu i że z antenką na dachu.