Compi Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 No więc mam room 3000x3000 i chce aby obj_inventory był wyświetlany zawsze w rogu ekranu i nie poruszał się razem z room gdy przechodze! np. obiekt tworzy się w 500x 240 i gdzy porusze się obiekt też się rusza a tak nie chce. Nie wiem co mam robić ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 w stepie obiektu daj GML x=view_xview+500 y=view_yview+240 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabus Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Viewy... w stepie obj_inventory GML x = view_xview+zmienna_x; y = view_yview+zmienna_y; zmiene_x/_y sam musisz określić bo nie wiem jaki jest rozmiar objektu inventory, rozmiar okna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Compi Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Nie działa ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 taa game maker sie popsuł i nie działa. ten kod MUSI działać! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Compi Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Używam pod winehq. No to chyba najwyraźniej prawda ;/ Problem rozwiązałem! Do kodu: x=view_xview+500 y=view_yview+240 musiałem dodać viem_yview[0] = zmienna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się