M1513Q Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Jak zrovic ze jak ruszam objektem w ruznych kierunbkach to tam gdzie byl pojawiala sie smuga/linia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 zrób obiekt smuga w stepie daj GML image_alpha-=0.7 if image_alpha <1 {instance_destroy()} w stepie obiektu daj GML instance_create(x,y,smuga) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MisieK-GM Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 @trolu Twoj kod jest zly. Daj sobie tak: Create Obj_Smuga GML image_alpha=0.8 Step: GML image_alpha-=0.05 if image_alpha=0 { instance_destroy() } Step Obj_Hero: GML instance_create(x,y,Obj_Smuga) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Wasze obydwa kody są złe. Kurde myślcie o optymalizacji :/ Dla jednego pocisku wychodzi 16 innych obiektów, każdy na dodatek półprzeźroczysty, więc fps;y ostro polecą w górę, jak jeszcze tych smug ma być więcej.... Co do samego efektu: surfaces. Poczytaj. Zresztą na GMC znajdziesz niejeden przykład... (w sensie gmc.yoyogames.com :P) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MisieK-GM Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 moj kod jest dobry... a poza tm skad wiesz ze on chce zrobic to przy pocisku? :huh: a co do tworzenia sie wielu onjektow prezciez moze sobie zmienic ta wartosc ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabus Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Wystarczy skorzystać z alarmów... Tak jak MisiekGM tyle że zamiast w stepie umieścić w alarmie GML //alarm0 instance_create(x,y,obj_smuga); alarm[0]=room_speed*0.25 //np. 4 razy na sekunde :) oczywiście w create rozpoczynamy alarm, bądź w innym momencie gdy ma zacząć się tworzenie mgiełki :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się