Skocz do zawartości

Smuga za objektem


M1513Q

Rekomendowane odpowiedzi

Wasze obydwa kody są złe.

 

Kurde myślcie o optymalizacji :/

Dla jednego pocisku wychodzi 16 innych obiektów, każdy na dodatek półprzeźroczysty, więc fps;y ostro polecą w górę, jak jeszcze tych smug ma być więcej....

 

Co do samego efektu: surfaces. Poczytaj. Zresztą na GMC znajdziesz niejeden przykład... (w sensie gmc.yoyogames.com :P)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy skorzystać z alarmów...

Tak jak MisiekGM tyle że zamiast w stepie umieścić w alarmie

GML
//alarm0

instance_create(x,y,obj_smuga);

alarm[0]=room_speed*0.25 //np. 4 razy na sekunde :)

oczywiście w create rozpoczynamy alarm, bądź w innym momencie gdy ma zacząć się tworzenie mgiełki :]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...