M1513Q Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Chodzi mi o to: zaluzmy ze do wykonania jakiejs akcji potrzeba odtworzyc jakies dzwieki w odpowiedniej kolejnosci(jak w patapon chyba) i po skonczeniu odtwarzania odpowiedniej kombinacji to jakas akcja a jezeli zle odtworzone to nic sie nie dzieje , dokladnie o to mi chodzi ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalu Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 no to każdemu obiekcje z dźwiękami przypisz jakąś zmienną i po odgrywaniu dźwięku zwiększaj zmienną a na końcu sprawdzaj ile wynoszą wartości zmiennej i wykonują akcje to naprawdę jest proste Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M1513Q Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 NIe potrafie... dlatego prosze o pomoc NIe potrafie... dlatego prosze o pomoc, poza tym ja napisalem o co mi chodzi, to co ty napisales nie jest rozwiazaniem.................... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabus Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Mam nadzieję że o to ci chodziło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M1513Q Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Z tamtego przykladu wziolem tyle: bo o to mi chodzilo( po zakonczeniu grania jakis dzwiekow, jakas akcja) i wkleilem to do Alarm0 czemu to u mnie nie dziala a w przykladzie tak? GML if (liczba_sampli==nr_kolejnosci) { if (liczba_sampli==3) // czyli jesli w odtwarzaniu były 3 części { if (dzwiek[0]==sound1)&&(dzwiek[1]==sound2)&&(dzwiek[2]==sound1) // dla kombinacji s1, s2, s1 i nic wiecej { image_xscale=0.5 // tu wklejasz to co chcesz zeby ci robiło jak kombinacja, ja wklejiłem migenie obrazka } } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MisieK-GM Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Popatrz na przyklad moze o czyms zapomnailes ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M1513Q Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Sprawdzalem... nie wiem gdzie jest blad... prubuje i nic... Prosze o pomoc :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabus Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Błąd jest w tym że nie rozumiesz kodu. Przestudiuj go sobie i zauważ że alarm0 to jest pętla uruchamiana przez przyciśnięcie Enter. Żeby działała to musi byc prawie cały kod alarmu w niej zawarty (Możesz wyciąć zmniejszanie się sprite dla poszczególnego dźwięku). Potrzebny jest także kod ze Step ponieważon odbiera od ciebie polecenia (poprzez wciskanie klawiszy). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M1513Q Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Kurcze naprawde staralem sie znalesc blad ale nie wiem gdzie jest... kurde zrobil bys tego przyklaD? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 ale po co ci przykład skoro nie rozumiesz kodu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M1513Q Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Po to zeby bardziej zrozumiec kod... teraz troche rozumiem ale nie potrafie znalesc bledu ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się