borubarartur Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Mam np. 3 przeciwników, i chce aby postać strzelała do najbliższego, jak mam sprawdzić współrzędne(i inne rzeczy) najbliższego obiektu (dla mojej postaci) z danej grupy.Każdy przeciwnik to oczywiście ten sam objekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 instance_nearest() DOKUMENTACJA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Trzeba pobrac ID danego objektu najbliżej... hmmm.... GML lol=instance_nearest(wrog) //pobieramy id najbliższego wroga i zapisujemy do zmiennej lol.zmienna1=0 //dostęp do zmiennych poprzez ID... można też: najblizszy_x=lol.x //itd... Mam nadzieję że pomogło ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 GML nar=0 nar=instance_nearest(przeciwnik); move_towards_point(nar.x,nar.y,8); daj to w create pocisku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borubarartur Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Ja zrobiłem po prostu 'zmienna1=instance_nearest(x,y,wrog).x' i działa.Dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się