Platyna Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Witam. Mam taki problem. Zrobiłem w grze że za pomocą F3/F4 można ściszać/podgłaszać muzykę i jak narazie wszystko jest ok. Ale gdy od razu po funkcji sound_play() zmienię głośność na 0.5 za pomocą sound_volume() to słychać tylko takie krótkie pyknięcie a muzyka już wcale nie gra. Tzn. jeśli na początku volume jest 1 i w czasie gry ściszam to jest ok, ale gdy od razu na początku volume jest 0.5 to jest dupa blada :/ Oto skrypt odpalający muzykę: GML if(!sound_isplaying(global.muzyka)) { sound_loop(global.muzyka) sound_volume(global.muzyka,global.volume) } w room start global.volume jest ustawiane na 0.5 (gdy jest na 1 działa ale na 0.5 już nie) EDIT: Dobra poradziłem sobie zrobiłem sound_loop(global.muzyka) sound_volume(global.muzyka,1) sound_volume(global.muzyka,global.volume) Trochę bez sensu ale przynajmniej działa :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi