Muchaszewski Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Wiem że podobne tematy już były ale tam nie ma odpowiedzi na moje pytanie. Chce aby obiekt sie przesuwał tak aby wciąż był w tym samym miejscu na widoku zrobiłem tak : GML x = view_xview[0] y = 416 +view_yview[0] ale gm nie nadąża czy nie dało by sie zrobić że to co chce jest w pewnej odległości od obiektu a ten obiekt się nie przesuwa kiedy jest w pewnej odległości od końca planszy i latał za graczem. Żeby obiekt ten który chce podążał za obiektem jest łatwo GML draw_sprite(spr_obrazek,-1,obiekt.x,obiekt.y+60); To by mogło rozwiązać problem ale nie wiem jak to napisać! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 GML x = view_xview[0] y = 416 +view_yview[0] ten kod wykonuj w draw a nie step to nie bedzie "skakac" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muchaszewski Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Dzięki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi