Skocz do zawartości

Zablokowane View


Rekomendowane odpowiedzi

Wiem że podobne tematy już były ale tam nie ma odpowiedzi na moje pytanie. Chce aby obiekt sie przesuwał tak aby wciąż był w tym samym miejscu na widoku zrobiłem tak :

GML
x = view_xview[0]

y = 416 +view_yview[0]

ale gm nie nadąża czy nie dało by sie zrobić że to co chce jest w pewnej odległości od obiektu a ten obiekt się nie przesuwa kiedy jest w pewnej odległości od końca planszy i latał za graczem. Żeby obiekt ten który chce podążał za obiektem jest łatwo

GML
draw_sprite(spr_obrazek,-1,obiekt.x,obiekt.y+60);

To by mogło rozwiązać problem ale nie wiem jak to napisać!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GML
x = view_xview[0]

y = 416 +view_yview[0]

ten kod wykonuj w draw a nie step to nie bedzie "skakac"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...