Mateki Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Siemka, jak myślicie który program najlepiej się nadaje do tworzenia animacji 3D? Co myślicie o tych? A może znacie coś jeszcze lepszego? Blender vs SOFTIMAGE|XSI 6.01 Foundation vs 3D Studio max Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Jeżeli nie żal Ci pieniędzy, to 3DS Max. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Jeżeli nie chcesz być piratem, to Blender :P Sam robiłem w Blenderze niejedną animację, i nie żałuję. Wykonanie postaci do gry (tzn. stoi w miejscu, tylko nogi, ręce się ruszają) to dosłownie tylko namalowanie postaci, podłączyć kości i już se ruszasz kośćmi niczym lalką tworząc piękną animację. Nawet masz TUTAJ filmik, stworzony, przy pomocy.... tak, Bledera. Niestety (i oczywiście ;)) nie mój :P A postacie do gierki nawet nie muszą być twoje, jest wiele postaci na internecie do 3DS Max'a, a Blender (skrypt do niego) bez problemu je załaduje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateki Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Chyba wybiorę blendera. Słyszałem że z Interface'm jest coś nie tak, czy to prawda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Ja osobiście używam 3D Studio Max 8 i nie żałuje. Oczywiści sprawne posługiwanie się nim wymaga sporo czasu no i nie należy do tanich, ale jest to naprawdę dobry program :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Zacznijmy od tego, czy chcesz mieć płatny, czy mieć darmowy. Jak darmowy, to możesz zacząć w Anim8or, on ma wszystkie podstawy tworzenia animacji 3D, a potem przesiadka na Blender. A jak płatne, to cóż. Ciężki wybór. Wymienię Ci kilka dobrych programów i z czego są znane: - Maya - z jego pomocą powstały: Shrek, Matrix, Władca Pierścieni, Park Jurajski i bodajże Włatcy Móch - SOFTIMAGE|XSI - z jego pomocą powstały: 300, Happy Feet, Star Wars, Sin City oraz grafika do gry Half-Life 2 oraz do wielu innych gier - 3D Studio Max - o animacjach stworzonych z jego pomocą raczej nie słyszałem, z wyjątkiem Katedry, raczej do gier jest używany - Cinema 4D - o tym to kompletnie nic nie słyszałem, żeby był w czymś poważniejszym używany, ale ma spore możliwości no i jest prosty w obsłudze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tidimel Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Mój kumpel robił w Cinema4d fajne rzeczy, ale później stwierdził że to za głupi program i przesiadł się na blendera xD. Topic: Koleś radze Ci, zacznij od MilkShape3d. Później przenieś się na blendera. Ja tak zrobiłem i później zrozumiałem potęgę Blendera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się