trolu122 Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 mam problem z przeciwnikiem ;/ Information about object: p1 Sprite: sprite97 Solid: false Visible: true Depth: 0 Persistent: false Parent: <no parent> Mask: <same as sprite> Create Event: execute code: image_speed=0.3 hend1=instance_create(x,y,p_1_r_1) hend2=instance_create(x,y,p_1_r_1) kierunek=0 life=100 Step Event: execute code: if x<player.x {image_xscale=1} if x>player.x {image_xscale=-1} gravity_direction = 270 if place_free(x,y+1) gravity = 0.5 else gravity = 0 if vspeed > 12 vspeed = 12 if kierunek=1 {hspeed=-2 } else if kierunek=0 {hspeed=2 } skok=round(random(22)) if x<player.x { kierunek=0} if x>player.x { kierunek=1} if( !place_free( x, y + 1 ) ) { if( skok == 1 ){ vspeed = -10; } } if life<1 {instance_destroy()} Collision Event with object block: execute code: if (other.solid ) { vspeed=0 } to jest kod. kiedy ludzik spada zatrzymuje sie kilka pixseli nad ziemią i spada dalej, jak założe mu maske cały czas wisi nad ziemią :/ na dodatek kiedy skacze na skos blokuje sie w platformie. co jest nie tak? w innym projekcie mam tak samo i ludek sie nie chaczy ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartez94 Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 daj swoją grę, a nie piszesz kod i myślisz, że ktoś ci pomoże <_< A po co ma dawać od razu grę, skoro ma problem z konkretnym zagadnieniem? Post nic nie wnosi do tematu. Warn. Yoda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Hm, może ustaw move_contact_solid(direction,speed) w kolizji z bloczkiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się