trolu122 Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 mam problem z pobieraniem koloru i nie wiem jak go rozwiązać room 1: wybieranie koloru postaci klikam na palete barw: color = draw_getpixel(mouse_x,mouse_y) ludzik: draw_sprite_ext(player,0,x,y,0,0,0,kolor,1) room 2: gra własciwa i chce aby w tym roomie ludzik miał taki kolory jakie wybrałem w poprzednim czy da sie to jakos rozwiązać? mozna zapisać kolor w postaci liczb i nadać im globala? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Jest jakiś przykład... chyba gumexa (nie jestem pewien)... popytaj, a będziesz wiedział. PS: Ale nie ma tam niczego o przesyłaniu informacji pomiędzy roomami. :/ Wydaje mi się, że coś z INI trzeba zrobić... no ale problem: W jakiej formie to zapisać. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 daj global.color i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 tez tak myślałem :P ale kolor zapisuje sie jako kolor a nie jako liczby i global nie działa :/ ma ktos jakis pomysł/ :D edit: a nie sorry da sie :P musiałem cos wczesniej pomylic :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 huh to musi działac, blad masz tutaj GML draw_sprite_ext(sprite0,0,x,y,0,0,0,global.color,1); xscale i yscale masz na 0 i dlatego sprita nie widac :o ustaw na 1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się