Egzekutor Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Witam!!! Mam taki kod aby moi sojusznicy chodzili za obiektem 'playerMG' image_angle=direction; if distance_to_object(playerMG) speed=3 direction=point_direction(x,y,playerMG.x,playerMG.y) if distance_to_object(playerMG)<40 speed=0 sojuszników jest 2 i jest wszystko ok tylko jak jeden dobije do drugiego to wchodzą na siebie i właśnie w tym problem. Szukam takiego kodu co jak sojusznicy się zderzą to się nie blokują. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Feynorn Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Spróbuj z maskami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driger Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 GML mp_potential_step(playerMG.x,playerMG.y,szybkosc,1); Ostatnie czy ma bodajze omijac wszystkie obiekty czy tylko solid. 1 - Wszystkie 0 - Solid + Maski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się