TakeThis Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 Dobra, mam takie cuś: GML // troll var val; if(instance_exists(Obj_Enemy)) { var temp_id; temp_id=instance_nearest(x,y,Obj_Enemy) if(point_distance(x,y,temp_id.x,temp_id.y)<48) { if(can_dam) { val=max(temp_id.attack-defence-item_defence,0) val=round(random(val)) hp-=val if(val>0)show_disappear_text(x,y,'-'+string(val),0.01,0.75,c_yellow) can_dam=0 alarm[0]=dam_time } } } if(point_distance(x,y,px,py)>spd+1) { mp_potential_step(px,py,spd,0) reldir_move_mov+=reldir_move_rate } if!(point_distance(x,y,px,py)>spd+1)reldir_move_mov=0 if(reldir_attack_mov!=0)reldir_attack_mov+=reldir_attack_rate if(reldir_attack_mov>180)reldir_attack_mov=0 reldir_move=sin(degtorad(reldir_move_mov))*reldir_move_max reldir_attack=sin(degtorad(reldir_attack_mov))*reldir_attack_max if(reldir_attack_mov=0)image_angle=direction+reldir_move if!(reldir_attack_mov=0)image_angle=direction+reldir_attack if(reldir_move_mov=0)direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y) if(hp<0)instance_destroy() //beholder var val; if(instance_exists(object18)) { var temp_id; temp_id=instance_nearest(x,y,object18) if(point_distance(x,y,temp_id.x,temp_id.y)<48) { if(can_dam) { val=max(temp_id.attack-defence-item_defence,0) val=round(random(val)) hp-=val if(val>0)show_disappear_text(x,y,'-'+string(val),0.01,0.75,c_yellow) can_dam=0 alarm[0]=dam_time } } } if(point_distance(x,y,px,py)>spd) { mp_potential_step(px,py,spd,0) reldir_move_mov+=reldir_move_rate } if!(point_distance(x,y,px,py)>spd)reldir_move_mov=0 if(reldir_attack_mov!=0)reldir_attack_mov+=reldir_attack_rate if(reldir_attack_mov>180)reldir_attack_mov=0 reldir_move=sin(degtorad(reldir_move_mov))*reldir_move_max reldir_attack=sin(degtorad(reldir_attack_mov))*reldir_attack_max if(reldir_attack_mov=0)image_angle=direction+reldir_move if!(reldir_attack_mov=0)image_angle=direction+reldir_attack if(reldir_move_mov=0)direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y) if(hp<0)instance_destroy() I nie wiem, czemu jak wkleję każdy kod (potwora) to mi przyspiesza bohatera i łuk nie działa :P Może mi ktoś powiedzieć, jak i co tu zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 Człowieku zjadło ci entery, tabulatury i spacje? Syf w tym kodzie że omg ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TakeThis Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Dobra, już sam wiem :D w "beholder" trzeba było zostawić tylko ten kawałek kodu: GML var val; if(instance_exists(object18)) { var temp_id; temp_id=instance_nearest(x,y,object18) if(point_distance(x,y,temp_id.x,temp_id.y)<48) { if(can_dam) { val=max(temp_id.attack-defence-item_defence,0) val=round(random(val)) hp-=val if(val>0)show_disappear_text(x,y,'-'+string(val),0.01,0.75,c_yellow) can_dam=0 alarm[0]=dam_time } } } xd A jaki tam syf, na co mi te tabulatory, ja wszystko odczytuję :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Yoda: ten 'syf' to moj osobliwy styl kodowania ;p wiec wnioskuje ze to z mojego przykladu "chodzenie...". Take: zrob parenta dla wszystkich przeciwnikow i do niego tylko sie odwoluj jako do wroga - inaczej tyle razy ile bedzie kodu przeciwnika, tyle razy bedzie przyspieszac :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TakeThis Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Yoda: ten 'syf' to moj osobliwy styl kodowania ;p wiec wnioskuje ze to z mojego przykladu "chodzenie...". Take: zrob parenta dla wszystkich przeciwnikow i do niego tylko sie odwoluj jako do wroga - inaczej tyle razy ile bedzie kodu przeciwnika, tyle razy bedzie przyspieszac :) Tak, masz rację. To Twój kod z przykładu "Chodzenie a'la Almora" :D Dzięki :] w creditsach mam napisane, że Ty to twórca silnika, więc nie miej do mnie żalu :D Edit: Ale jak mam zrobić, jeśli każdy będzie tak samo atakował jak troll? Mi działa to co ja mówiłem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się