Markuz Opublikowano 26 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 Siema, jak zrobić aby obiekt_1 automatycznie co np. 1s wypuszczał pocisk w stronę obiektu_2 ? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wezyrnorbert Opublikowano 26 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 Create: GML alarm[0]=30 Alarm:[0] GML instance_create(x,y,obj_pocisk) with (obj_pocisk) motion_set(direction,15) alarm[0]=30 Step: GML direction=point_direction(x,y,obiekt2.x,obiekt2.y) Napisz czy działa :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markuz Opublikowano 26 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 Chodzi ładnie pięknie ;p A Jak zrobić aby obiekt2 odnawiał się co 1 s ? :) // Dałem sobie radę ;p EDIT: Jest 1 błąd jak zabije wszystkie obiekty2 to wyskakuje błąd że pocisk nie ma gdzie strzelać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wezyrnorbert Opublikowano 26 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 Z/w zaraz napisze edita. Create: GML alarm[0]=30 Alarm:[0] GML if instance_exists(obiekt2) { instance_create(x,y,obj_pocisk) with (obj_pocisk) motion_set(direction,15) alarm[0]=30 } Step: GML direction=point_direction(x,y,obiekt2.x,obiekt2.y) Działa ? :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markuz Opublikowano 26 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 Tak działa :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się