Nirvan Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 Zrobiłem model auta , zapisałem w marzipanie jako "kowal.d3d" w create oiektu dałem : GML d3d_start(); kowal = d3d_model_create(); d3d_model_load(kowal,"kowal.d3d"); w drawie : GML d3d_model_draw(kowal,1,1,1,umv_kowal); I nic nie widać , choć model można przemieszczać :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 hmm, a kamere ustawiles? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 17 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 Mam to w drawie jeszcze.(uczę się używać twojego silnika :)) GML xenon_core_emulate_camera_set(alpha,beta,0,x,y,z,512,true) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 zrob tak: obiekt kamera: create: d3d_start() alpha=0 beta=0 draw: xenon_core_emulate_camera_set(alpha,beta,0,0,0,0,128,true) obiekt auto: create: d3d_start(); kowal = d3d_model_create(); d3d_model_load(kowal,"kowal.d3d"); draw: d3d_model_draw(kowal,0,0,0,umv_kowal); moze zadziala, to zalezy od reszty Twojego kodu :) zalezy tez jak duzy model jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 17 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 I nic ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 Zapodaj projekt ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 17 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 Zapodaj projekt ;) https://gmclan.org/up2856_4_plik.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 hihi, jest bez dlla, jaka wersja? :D EDIT: mam juz :) zaraz bedzie poprawione EDIT2: oto poprawiona wersja z opisami: https://gmclan.org/up1105_4_TMA_plik_mod.html A co do modelu to mam pewne zastrzerzenia bo nie jest poprawnie zapisany - teksture bardzo zle naklada, zobaczylem kod i widac ze koordynaty tekstur sa zle przypisane. radze inny model wziac lub innym programam samemu zrobic, np. SketchUpem i wyeksportowac do OBJ a potem zaladowac i rysowac moim skryptem do modeli OBJ - "XenoN Core WaveFront" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się