macwys Opublikowano 22 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2005 Jestem początkujący pare godzin temu dowiedziałem się co to jest "GAME MAKER". Na stronce GMCLAN jest jakiś kurs i troche przykładów , ale to zamało :( . Czy mugłby ktoś powiedzieć od czego mam zacząć tworzenie gier w GAME MEJKERZE. Może jakiś najprostrzy silnik do platformówki (prawo, lewo, skok ,strzał). Prosze o odpowiedz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 23 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2005 Mogłeś też przeszukać oficjalną stronę, z której pewnie ściągnąłeś Game Makera. Jest tam sporo tutoriali... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
london Opublikowano 23 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2005 przeczytaj sobie helpa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macwys Opublikowano 23 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2005 No tutoriale ze stronki patrzyłem, ale jestem kiepski z Angielskiego. Help też z tego powodu odpada. Może znacie jakieś polskie źrudła wiedzy na ten temat, albo dajcie jakieś przykłady np. Podstawowy silnik platformówki. Prosze o odpowiedz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cobra Opublikowano 23 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2005 Jak jesteś początkujący to poco ci silnik, ale jeżeli naprawdę chcesz to jest na stronie GMClanu Klik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
london Opublikowano 23 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2005 bucior w uploaderze ma fajny przykład na zrobienie platformówki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...