Skocz do zawartości

Wysyłanie zmiennych potowra


Rekomendowane odpowiedzi

Witam korzystam z tego example

http://z11.invisionfree.com/39dll_Forum/in...php?showtopic=3

 

Chce do tego jeszcze dodać aby server wysyłał playerom położenie potworów

więc robię to tak

 

Client

dodałem obj_monster

a w nim

GML
while ( 1 )

{

wiadomosc = receivemessage( objControl.socket ); //odbieramy wiadomość

if ( wiadomosc <= 0 ) break; //jeżeli jest mniejsza bądź równa 0, wyłamujemy się z pętli

_ID = readbyte( ); //odbieramy nagłówek wiadomości

switch ( _ID )

{

case 14: //nagłówek naszej wiadomości

{

/* odbieramy zmienne */

x = readshort( );

y = readshort( );

}

}

break;

}

 

A na serverze

w przedmiocie obj_monster1

 

GML
clearbuffer( );

writebyte( 14 );

writeshort( x );

writeshort( y );

 

with ( objPlayer )

{

sendmessage( socketid ); //wysyłamy wiadomość

}

 

Jednak nie działa, czekam na waszą pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinieneś odbierać dane w jednym obiekcie i odebrane dane przypisywać do innych. Do tego raczej:

GML
with ( objPlayer )

{

clearbuffer( );

writebyte( 14 );

writeshort( x );

writeshort( y );

sendmessage( socketid ); //wysyłamy wiadomość

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...