yellow Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 Witam korzystam z tego example http://z11.invisionfree.com/39dll_Forum/in...php?showtopic=3 Chce do tego jeszcze dodać aby server wysyłał playerom położenie potworów więc robię to tak Client dodałem obj_monster a w nim GML while ( 1 ) { wiadomosc = receivemessage( objControl.socket ); //odbieramy wiadomość if ( wiadomosc <= 0 ) break; //jeżeli jest mniejsza bądź równa 0, wyłamujemy się z pętli _ID = readbyte( ); //odbieramy nagłówek wiadomości switch ( _ID ) { case 14: //nagłówek naszej wiadomości { /* odbieramy zmienne */ x = readshort( ); y = readshort( ); } } break; } A na serverze w przedmiocie obj_monster1 GML clearbuffer( ); writebyte( 14 ); writeshort( x ); writeshort( y ); with ( objPlayer ) { sendmessage( socketid ); //wysyłamy wiadomość } Jednak nie działa, czekam na waszą pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 Powinieneś odbierać dane w jednym obiekcie i odebrane dane przypisywać do innych. Do tego raczej: GML with ( objPlayer ) { clearbuffer( ); writebyte( 14 ); writeshort( x ); writeshort( y ); sendmessage( socketid ); //wysyłamy wiadomość } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yellow Opublikowano 9 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 Ok dzięki działa :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się